Tablice do biura

anusia
Posty: 646
Rejestracja: 09 kwie 2016, 7:31
Kontaktowanie:

Re: Tablice do biura

Post autor: anusia » 20 maja 2019, 18:53

Myślę, że bardzo fajną opcją będzie tablica interaktywna z oferty na stronie https://www.irs.com.pl/tablice-interakt ... t,196.html . Znajdziecie tam ciekawe rozwiązania dla biur i sal konferencyjnych, z których sama miałam okazję korzystać i jestem naprawdę bardzo zadowolona. Od razu biuro prezentuje się dużo lepiej i jest praktyczniejsze, dlatego mam nadzieję, że skorzystacie i również docenicie zakup ;)

AndrzejK
Posty: 4
Rejestracja: 20 maja 2019, 19:04
Kontaktowanie:

Re: Tablice do biura

Post autor: AndrzejK » 20 maja 2019, 19:05

U mnie takie tablice to niezbędna rzecz podczas zebrań

mczay
Posty: 201
Rejestracja: 29 kwie 2018, 15:40
Kontaktowanie:

Re: Tablice do biura

Post autor: mczay » 23 cze 2019, 20:23

Tablice do biura są rzeczywiście przydatne, oprócz tego sporo akcesoriów biurowych, tu znajdziecie te które są niezbędne w każdym biurze http://klipsybiurowe.pl/akcesoria-biuro ... dne_wvqh.a. Dobrze radzą, żeby zapytać pracowników czego potrzebują i według tej listy robić zakupy do biura. Tak żeby nie wydawać za wiele pieniędzy na zbędne akcesoria.

Sederia
Posty: 4
Rejestracja: 24 cze 2019, 11:44
Kontaktowanie:

Re: Tablice do biura

Post autor: Sederia » 24 cze 2019, 11:56

Takie tablice to rzeczywiście przydatna sprawa, więc warto zainwestować.

ferset
Posty: 158
Rejestracja: 17 lip 2018, 19:41
Kontaktowanie:

Re: Tablice do biura

Post autor: ferset » 25 cze 2019, 21:58

A może klasyczne tablice ze szkół - https://mojebambino.pl/4917-tablice-szkolne-zielone Nie wyglądają tak profesjonalnie, ale widziałem mnóstwo tablic "biznesowych" wyyglądających tragicznie, bo były źle użytkowane, a takie klasyczne tablice znacznie łatwiej utrzymać w czystości.

Olivvia2
Posty: 57
Rejestracja: 05 mar 2019, 15:28
Kontaktowanie:

Re: Tablice do biura

Post autor: Olivvia2 » 22 lip 2019, 19:41

Te bardzo fajnie sprawdzają się przy zebraniach, szkoleniach, prezentacjach w firmach. Warto w takie rzeczy zainwestować :) Myślę, że tu także artykuły i akcesoria biurowe od sklepu https://www.biurowezakupy24.pl/Organizacja-dokumentow powinny bardzo dobrze się sprawdzić. Znajdziecie tu między innymi różnego rodzaju teczki, segregatory i inne rzeczy do organizacji dokumentów w biurze.

fachura
Posty: 49
Rejestracja: 25 wrz 2018, 12:09
Kontaktowanie:

Re: Tablice do biura

Post autor: fachura » 05 sie 2019, 16:55

Tak, to na pewno przydatna rzecz do biura podobnie jak niszczarka. Tu https://mbrokers.pl/firma/dopasuj-model ... jej-firmy/ piszą o tym jak wybrać jej odpowiedni rodzaj, a to ważne bo mają one różne możliwości i przeznaczenie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: amelya, Google [Bot], Google Adsense [Bot]. i 39 gości